
Vad säger våra kunder?
-
⭐⭐⭐⭐⭐
Ja det var ett par snygga å sköna skor. Det har varit ett par varma sommar dagar nu och de här känns klart svalare. Tycker det är svårt att få tag i svala skor normalt.
Anders A.
-
⭐⭐⭐⭐⭐
Det blev ett par olika! Priset var ju densamma på andra paret ändå så! Båda är lika sköna gillar hur sulan ser ut bra köp
Michael K.
-
⭐⭐⭐⭐⭐
Köpte dessa åt min man som var väldigt tacksam och glad. 😊 Passade bra med kostym och middag på restaurang.
Emma L.
Betala Senare + Svenskt Företag




